22 Aralık 2010 Çarşamba

Transformice V0.55


EMEĞE SAYGİ
Öncelikle /dance fonksiyonunu denemeyin.

Ban yerseniz ip değişikten sonra tekrar girebilirsiniz veya ban süresinin bitmesini bekleyin.

Peki bunun bize kazandırdıkları neler ?

-Işınlanma eklendi(Yeni)
-Server limiti kaldırıldı(2200 den sonra bekliyordu artık yok)
-Afk olunca oyundan atma yok.
-Shaman olunca cooldown süresi kaldırıldı.
Sınırsız Sumping(zıp zıp )
Shamanlardaki item kullanma limiti artık yok.
Srint efect kaldırıldı seri seri basabilirsiniz.

Kullanım:

Instructions
1. Rardan dosyaları çıkarın
2.transformice.exe'yi açın
3. Server'a bağlanmasını bekleyin.
4. Ve mutlu son 

                                                                   

11 yorum:

  1. yalnız rarda bi kere açtıktan sonra kapattım diyelşm sonra onu hangi dosyada bulucam

    YanıtlaSil
  2. abicim ben attım rardan çıkardım tıkladım loading yazıo bir saatte açılıo hatta açılmıo napmam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilgilenirsen sevinirim :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. açmayız o zaman ama siteye devam et

    YanıtlaSil
  5. olmuyo typeerror:error#1034 cıkıyo

    YanıtlaSil
  6. GÜNCEL HİLELER İÇİN: www.transformicefirarda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Kardeşim olmadıda benımde bır blog sayfam var lınk verecegım yorumlarınızı beklerım http://transformicehackeryigitcan.blogspot.com/

    YanıtlaSil